Omul cu Ochelari

Acasă » Ce poți face în București? » Cum mi-am petrecut weekend-ul !

Cum mi-am petrecut weekend-ul !

Salut! Și bine v-a găsit!
Deși este ziua mea de naștere azi și trebuie să lucrez, dar totuși am găsit un moment oportun, între două camioane umplute ochi cu hrană pentru animale, de a scrie cum mi-am petrecut weekend-ul. A trecut foarte mult timp de când n-am mai scris :). Voi ce mai faceți? Bine sănătoși?

Am bântuit prin oraș, alături de cei mai buni prieteni ai mei și sincer, nici nu știu cât de repede a trecut timpul; era vineri seara când m-am uitat în calendar, apoi dintr-o dată se făcuse duminică noapte și trebuia să ajung pe-acasă.

Așadar, dacă ai chef de puțină aventură poți să vizitezi Delta Văcărești – intrarea nu costă nimic. Auzisem la un moment dat la televizor că undeva ar fi amplasat un turn de observație a microsistemului, însă îți pot confirma că n-am văzut nici o astfel de clădire. Atentie ! Este bine să eviți să intri prin perimetrul străzilor Lunca Bârzești și Stolnici, deoarece sunt foarte mulți câini în zona. Noi am utilizat intrarea dintre Hotelul Rin Grand și Târgul Vitan.

De asemenea, în Centrul Vechi a început, în urmă cu o lună Festivalul Caragiale unde am putut vedea piesa de teatru „Cine este fazanul?” – o scenă în care fiecare personaj are câte un/o amant(ă). Mai mult decât atât, am primit o invitație la Festivalul Summer Well de la Palatul Știrbei Vodă unde am participat la o lecție de istorie și un tur al moșiei, am ascultat o grămadă de formații de care nici măcar nu am auzit până acum. Știai că diminețile sunt excelente la Roaba de Cultură într-un hamac, legănându-te alături de o muzică ambientală nemaipomenită?

Vizualizează galeria de imagini de mai jos:

Această prezentare necesită JavaScript.

Sursă imagini: Omul cu Ochelari

14 comentarii

  1. 9 spune:

    La multi anim omule cu ochelari. 🙂

  2. july spune:

    Multi ani frumosi sa ai!

  3. racoltapetru6 spune:

    La mulți ani, rodnici și fericiți!

  4. Să fiți tot atât de activ ca în ziua de naștere, cu care ocazie vă spun să aveți o viață lungă,cu sănătate, fericire și iubire!

  5. LA MULTI ANI SI LA MULTI BANI!

  6. Aliosa spune:

    La Multi Ani ” omulecuochelari ” ! 🙂

Lasă un răspuns

