Omul cu Ochelari

Acasă » Lucruri de prin lume » Luptă între melci

Luptă între melci

Bună să-ți fie inima prietene!
Eram acum ceva timp prin oraș, iar în apropierea unei grădini, am dat nas în nas cu trei melci care se luptau de mama focului.

20150418_183003

Sursă imagine: Omul cu Ochelari

Am repostat articolul de față, deoarece am constatat că a fost șters chiar dacă l-am publicat în urmă cu câteva minute. Nu știu cum, dar a fost șters, iar în locul lui a apărut altceva ce ar fi trebuit să fie o schiță.

12 comentarii

  1. racoltapetru6 spune:

    Am pățit-o și eu cu postări care au dispărut sau le-am șters eu din greșeală. Astfel că nu mă supăr dacă mi-a „păpat” și comentariul, că nici nu era atât de inspirat precum e imaginea! 😉

  2. Crisa spune:

    melc, melc cotobelc 🙂
    cine a câștigat ??:)

  3. ricamihai13 spune:

    și eu care credeam că melcii se fac din vorbe 😉 poate doar cei mai cu scaun la cap ? 🙂

  4. Aliosa spune:

    Buna dimineata prietene !
    In primul rand, felicitari pentru fotografia foarte reusita ! 🙂
    In al doilea rand, EU ador MELCII iar cand dupa ploaie ies voiosi la plimbare pe aleile parcului uitand probabil de rautatea oamenilor ce-n graba lor ii pot strivi cu picioarele lor grabite,
    ii ridic usor cu doua degete si-i asez la baza gardului viu la adapost sigur si umbra permanenta !! 🙂 🙂
    In al treilea rand, astept de la Domnia Ta
    in afara de LIKE si cate un mic comentariu vs. tema abordata in postarea vizitata !!! 🙂 🙂 🙂
    In al patrulea rand,iti doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut !
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    • La fel si eu procedez cu melcii :)). Cum ii vad pe trotuare ii pun la adapost, la marginea gradinilor pentru a nu fi expusi in fata oamenilor.
      Toate cele bune Aliosa si o duminica extrem de placuta!

  5. Alex spune:

    Ha, ha! Ce bătălie pe ei! Cineva mi-a spus că în copilărie făcea cu prietenii…. curse de melci! Erau veritabile curse de…. „viteză”!!! Ha, ha! Îmi închipui ce „greu” se decidea învingătorul, la sutimi de secundă şi numai după confruntarea filmărilor! 😀
    O zi frumoasă!

Lasă un răspuns

